Prima cafenea LA ROSTA s-a deschis în spațiul Carrefour România din centrul comercial DN1 Value Centre

Lansare cafenea La Rosta
Foto credit @ Prima cafenea LA ROSTA s-a deschis în spațiul Carrefour România din centrul comercial DN1 Value Centre

La Rosta Global, împreună cu partenerii săi, Carrefour România și Nestlé Professional România, au deschis prima cafenea LA ROSTA în spațiul Carrefour România din centrul comercial DN1 Value Centre.

Cafeneaua LA ROSTA este un loc de întâlnire într-o atmosferă primitoare, definită de aroma boabelor de cafea proaspăt prăjite și rafinamentul gastronomiei cu specific italian. Cafeneaua este situată în incinta hipermarketului Carrefour din centrul comercial din Balotești, DN1 Value Centre, chiar în zona de intrare clienți a magazinului.  LA ROSTA este rezultat în urma unei ample cercetări de piață și dezvoltare de concept și produse, realizată de La Rosta Global, prin contribuția echipei de management și specialiști Cumpăna 1993.

Cafeneaua LA ROSTA își propune să devină un refugiu pentru iubitorii de cafea și gastronomie rafinată, o inițiativă îndrăzneață ce aduce prăjirea cafelei direct în inima comunității. LA ROSTA propune o experiență autentică, unde cafeaua este prăjită în fața clienților, oferind o notă personalizată fiecărei vizite în locație. LA ROSTA, sinonim cu prospețimea, înseamnă călătoria cafelei de la boabe prăjite pe loc până la servirea în ceașcă, alături de cele mai populare deserturi, un concept inspirat de stilul retro și atmosfera italiană.

La baza conceptului LA ROSTA se află soluția completă de prăjire a cafelei dezvoltată de Nestlé: ROASTELIER™ by Buondi Craft® – soluție ce simplifică arta prăjirii cafelei și o face accesibilă – acest lucru fiind posibil datorită tehnologiei INTELLIRoast™, un sistem patentat de prăjire și filtrare a cafelei. Prin intermediul acestei soluții, consumatorii pot accesa o selecție de cafele arabica de top din întreaga lume, obținute în mod sustenabil. Sortimentele produse în Columbia și Brazilia pot fi utilizate ca atare, dar pot fi și personalizate, pentru a crea un blend unic pentru fiecare consumator.